با گلکسی گیر S بی ام دبلیو ی خود را پارک کنید
نوشته شده توسط : تیموررضائی شهریور

بی‌ام‌دبلیو در نمایشگاه CES 2015 با خودروی i3 خود حضور یافته است. این خودرو که از قابلیت‌های جالب توجهی پشتیبانی می‌کند که از جمله‌ی آن می‌توان به سیستم پارک هوشمند و همچنین سیستم پیشگیری از تصادف اشاره کرد.

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که بی‌ام‌دبلیو در خودروی i3 به نمایش گذاشته، امکان پارک خودکار خودرو پس از دریافت دستور پارک از طریق گلکسی گیر S است. با استفاده از این قابلیت خودرو بدون حضور راننده و نیاز به انجام تنظیمات خاص، در محل مناسب پارک می‌شود. حتی زمان خروج از پارک برگشتن به وضعیت حرکت نیز خودرو بصورت هوشمند عمل می‌کند.

بی‌ام‌دبلیو آخرین فناوری‌های خود در زمینه‌ی خودروسازی را در خودروهای مفهومی سری i خود پیاده می‌کند. این کمپانی در نمایشگاه CES 2015 خودروی i3 خود را به نمایش گذاشته که از وجود دو سیستم بسیار کاربردی پارک هوشمند با استفاده از ساعت‌هوشمند گلکسی گیر S و همچنین سیستم هوشمند پیشگیری از تصادف با موانع بهره می‌برد. همانطور که در ویدئو می‌بینید، راننده‌ی خودروی سعی می‌کند تا به آرامی به مانع قرار گرفته در پیست نزدیک شود، اما سیستم هوشمند خودرو قادر است با تشخیص وجود موانع و با یک ترمزگیری آرام خودرو را متوقف کند. i3 از وجود سنسور در هر چهار ضلع بهره می‌برد که این موضوع تصادف در اطراف خودرو را با موانع به حداقل کاهش می‌دهد. نکته‌ی جالب توجه در مورد این سیستم، ممانعت از تصادف در حالتی است که راننده وضعیت غربیلک فرمان و پدال گاز را به سریع‌ترین شکل ممکن تغییر دهد، اما این موضوع نیز باعث تصادف نمی‌شود و i3 بدون توجه به اینکه راننده پدال را تا انتها فشار داده، خودرو را متوقف می‌کند تا i3 برخوردی با موانع نداشته باشد.





:: برچسب‌ها: گلکسی گیر S,بی ام دبلیو,BMW ,پارک BMW ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: